vrijdag 31 mei 2013

Krabbe Dabbe Doei

 

 
Ik blogde al eerder dat ik met cadeautjes voor vriendinnetjes bezig was, maar dat
 dit nog even geheim moesten blijven. Ja die bolletjes wat zou dat nou worden?



Krabbeknuffels eigenlijk monsters. Ik kwam ze tegen op freubelweb.
 


Ik denk dat ik de engelse beschrijving niet goed begrepen heb, want ze zien er heel anders uit.
En het rechteroog dat floepte alle kanten uit dus even wat improviseren maar.
 


Het moesten er 6 worden voor mijn vriendinnetjes van de Activiteitencommissie (AC).
Mijn jongste gaat de basisschool verlaten, dus ik ga ook uit de AC en omdat ik ze
 een dikke knuffel wil geven voor alle gezelligheid van de afgelopen jaren.
"Snel" even krabbenknuffels" gehaakt.

 


En wat zien ze er melig uit.
Ja en dan ga je de gekste foto's maken.

 



Coole knuffels niet?

 


Nog even samen in het gras, en dan snel inpakken.

 
Posted by Picasa

10 opmerkingen:

  1. Heb krabben nooit met cool geassocieerd hihihihi

    Maar met name die foto op het skateboard die is VET COOOOOOOL hahahahahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn hartstikke leuk:)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, geweldig!
    (heb je ze wel het hele gras laten maaien? ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi hi die zijn super leuk. Leuk op die skateboard.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze leuk! En die foto op het skatebord is hilarisch!

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn leuk, zullen zeker in de smaak vallen!
    Leuk hoor dat je zo'n afscheidscadeau maakt.
    groetjes,
    Letty/Elle-Bee

    BeantwoordenVerwijderen
  7. geweldig vooral het skateboardfotootje is erg grappig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hihi... wat een leuke krabbenbende! Super!

    Groetjes van Poekie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. So adorable! Love the whole gang! thanks for sharing on craft schooling Sunday!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi!

    Your grab version looks awesome!

    So happy you liked my pattern!

    Tania

    http://www.littlethingsblogged.com/

    BeantwoordenVerwijderen