dinsdag 25 juni 2013

Oeps en pff...


Jeetje mineetje wat een bezoekers na mijn vorige blogbericht over mijn
Arne en Carlos plaid, en wat een leuke reacties, super bedankt.

Enne OEPS hij is al verkocht....
Binnen een week wel erg snel toch een beetje raar...




En ja de vakantie nadert dus eens wat verzoekjes en bestellingen afronden(haken)


 

Een monsterlijk I pod hoesje voor een vriendje van mijn zoon.


 

En een peuter krabben muts...


 
 
Ook een schatje niet.
 
 
Nou totaal dus 9 mutsen de afgelopen 2 weken.
Dus PFFFFFF....

 
 
 
En dan nu een nieuwe deken natuurlijk, ik wil nog een granny stripe, een mini granny en een sunburst, en nog vele andere maar die Arne en Carlos die zijn me goed bevallen. Dus ga ik voor een bontgekleurde granny, mijn vakantietas is al gepakt. Oh ja ik haak met de wol van SMC Bravo, Bravo baby en Soft van Zeeman, haakt prima en dat voor een leuke prijs.
 
Dus nu lekker vakantie vieren, ik ga er van genieten. Ik wens jullie ook een super vakantie met heerlijk weer, want buiten haken is toch het allerlekkerste.
 
Tot Blogs!!
 


 

6 opmerkingen:

  1. Jeetje, dat is snel,haha...maar hij is dan ook geweldig!
    groet,
    Letty/Elle-Bee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Elle,

      Erg bedankt voor je mailtje, de foto's zijn weer terug.
      Thnx
      Chris

      Verwijderen
  2. wowwwwww sneller verkocht dan gehaakt ha ha...geweldig

    enne die muts whihi zo leuk♥
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, Chris, verkocht?!? Tjonge, al lijkt het me best moeilijk om al zo snel afscheid van je prachtige bloemenkleed te nemen. Heb je hem wel gelabeld?
    Groet, Wieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Wieke,
      Ik heb hem gelabeld met een Chris in de Haak label. En ik heb er wel een berg nieuwe wol voor gekocht dus het doet al minder zeer. Je tas is prachtig geworden ik ga hem zeker ook maken, Ik heb al een vilten binnentas klaar liggen. Heb je al gezien dat we op het blog van Jeanet, Blij dat ik brei staan, zal ik vandaag mijn record van 462 bezoekers gaan breken?
      Grtz,
      Chris

      Verwijderen
  4. Geen wonder , dat mooie bloemenkleed wil iedereen toch hebben ?
    Proficiat hoor :)
    fijne vakantie en veel haakplezier !
    groetjes,
    trudette

    BeantwoordenVerwijderen