vrijdag 8 mei 2015

Primulaplaid update en moederdag

 
Zo het wordt tijd om eens te showen,
want ik ben over de helft met mijn primulaplaid.

 


En omdat ik hem al eerder gehaakt heb,
weet ik dat je beter twee stukken kan haken.
Is iets prettiger voor je rug en minder warm.
En werkt stukken handiger.
 
 
 
 
Dus dit is het beginnetje van de tweede helft.
Als deze af zijn haak je ze weer aan elkaar met een rij bloemen.
 
 
 
Ik haakte nog 2 hartjes voor moederdag.
En voor alle moeders een fijne en gezellige dag.
Met heel veel mooie liefst zelf gemaakte cadeautjes en verwennerij!
Ik kan niet wachten....
 
 

4 opmerkingen:

  1. Wat ben je snel! Mooi hoor. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie plaid, maar wat een werk :-) Wel handig om het in 2 helften te maken.
    Prachtige hartjes voor moederdag die je maakte. Leuk !!!

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooohhh.... Zo ontzettend mooi...
    En die lieve hartjes, schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Omdat ik geheel en al overweldigd ben door je primulaplaid, ben ik je gaan volgen.

    fijne zondag,

    Brigitte
    van
    http://www.homeiswherethedachshundis.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen