zondag 11 september 2016

Leuke bestelling

Ja hier zijn we weer, mijn laatste haakwerk was een cadeautje.
Dus ik moest even wachten met bloggen.





Een hele leuke bestelling.
Een dekentje voor een babykamer.




Foto's van het kamertje gekregen.
En daarbij de kleuren uitgezocht.



Inspiratie opgedaan op Pinterest.
En zie hier een strependeken met gaatjes.




Een hele leuke om te haken.
Die ga ik binnenkort zeker nog een keer proberen.
Ondertussen haak ik vrolijk door aan mijn
3e Arne en Carlos plaid,  dus die zal ik volgende keer showen.

9 opmerkingen:

  1. De kleuren heb je zo goed uitgezocht, wat een mooie rustige deken is dit geworden.
    XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie deken! en ik hou van kleuren! een dikke knuffel, Chris!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit dekentje is zeker geslaagd, vooral die gaatjesstrepen vind ik leuk!
    Misschien steel ik dit ideetje wel eens van jou ;-) Bedankt voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie deken! De kleuren passen heel goed bij elkaar, stoer en rustig tegelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful blanket! I love this color combination! I'd love for you to link up your wonderful creations at my link party Sew Crafty Saturday! I hope you'll stop by!!

    Monroe @ Sew Crafty Saturday Link Party

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful! ♥ Nice colors and I do like the design, must keep this in mind :-).
    Groetjes, Nata xxx

    BeantwoordenVerwijderen