zondag 12 juli 2015

Kikkermeisje en minionmuts

Deze week haakte ik wat kleine projektjes.
Een collega van mij is een enorme kikkerfan.
Voor haar haakte dit kikkermeisje.
En heel spannend maakte ik een foto op een waterlelie.




Het patroontje vond ik op www.ravelry.com, een keer inloggen en een wachtwoord aanmaken en je kunt heel veel patroontjes hier vinden.  De link voor dit patroontje http://www.ravelry.com/patterns/library/little-wendy-mini-doll---frog-costume.

Had verder een rustig weekje ben helemaal zen. Totdat ik gevraagd werd een minion muts te haken voor mijn buurmeisje, alleen ze wilde hem de volgende dag op naar een movie star fuif.

 
Ook scoorde ik dit patroon op ravelry.
 
 
 
 
Wel eens leuk een andere muts dan een krabbemuts.
 
 


Ook Mexicaanse bierflesjes kun je prima omhaken.
Altijd leuk om een envelopje aan te hangen als cadeautje.
 
 
 

En ja hoor na de grannyslinger, ben ik toch weer gezwicht.
Een granny circle dekentje gaat het worden.


 
 
 

8 opmerkingen:

  1. Leuk kikkertje ;)
    En Minions... Ik ben er dol op! Super die muts, lief dat je dat hebt gemaakt.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Productief!! Mooi hoor!
    Heeft kikkermeisje het droog gehouden?
    Kan me voorstellen dat dat spannend was...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kikkermeisje. Goed dat ze precies op een blad past om haar pootjes droog te houden.
    De Minionmuts gaat vast dag en nacht op nu de Minions weer helemaal in zijn.
    Je bent flink aan de slag.

    Veel haakplezier, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige foto, die eerste. Ook een schattig kikkermeisje trouwens.
    XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thank you for sharing at my link up last week, you are welcome to join in this week too.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thank you for sharing at my link up last week.
    You are welcome to join in tomorrow

    BeantwoordenVerwijderen