woensdag 18 november 2015

128 mini granny's

 
Na een groot kleed zijn er altijd weer wat restjes,
dus haakte ik wat mini granny's voor een kussenhoesje.
 
 
 
 
128 mini's voor een hoes van 50 x 50 cm
 
 
 
 
Zou graag eens een hele grote mini granny deken haken.
Maar zat effe te rekenen dat worden dan 2688 granny's.
Mwah denk het toch maar niet.
 
 
 
 
Laat het maar bij kussenhoezen...
 
Nog meer restjes
 
 
 
 
Nou die mogen wel eens opgeruimd.
Ga er bolletjes nieuwe wol van maken.
Maar daar over volgende keer meer.
 
 
 

15 opmerkingen:

  1. Very "moroccan Style" !!!! Love it!!!!
    xxxxxx Ale

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi, ik begrijp best dat je die 2688 mini-granny's niet ziet zitten :-)
    Vind je kussens héél mooi, lekker vrolijk en fleurig!
    Benieuwd hoe je met die restjes nieuwe wol gaat maken!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het blijft leuk, die mini grannies, ik vind je kussen heel kleurig en gezellig er uit zien, groet Francien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mini granny's? Ik vind 128 al heel veel laat staan 2688!
    Je kussen ziet er kleurig uit. Mooi! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn wel lief die kleine mini granny's. Mooi kussen ook..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahahaaa, helemaal mee eens! Ik trek de grens bij 1.000 hihihi!
    Je kussen is prachtig! Zo'n prachtig gezicht samen met je andere creaties...
    De knopenafwerking is ook zo leuk!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou ik vind dat dat best kan hoor, eitje... Whahaha nee gekkenwerk, ik zou er na 200 denk ik echt al genoeg van hebben. Maar je kussen is prachtig!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O jee ... ik duizel al als ik het aantal lees voor een deken. Een kussen zou ik nog net aankunnen. Vind het wel een schitterend kussen. Knap gedaan !

    Lieve groet, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Thank you so much for sharing at my link up. A New party is open.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vrolijk kussen zo met die kleine gekleurde granny's. Wow, heb je echt zoveel granny's nodig voor een deken? Ik kan me voorstellen dat je het houdt bij kussens.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kussen! Maar bij 2688 mini grannies denk ik ook 'laat maar'.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ga je ook volgen heb leuke dingen gezien
    Groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen